ח"כ עמית הלוי: "30 שנה שאנחנו ברודנות משפטית"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ עמית הלוי: "30 שנה שאנחנו ברודנות משפטית"

ח"כ עמית הלוי, הליכוד לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "החוזה שאני מכיר, בשבועת האמונים בצה"ל הוא: 'ללא תנאי וללא סייג'. אי אפשר לרדת יותר נמוך ממה שירד נדב ארגמן. גם אם יגייסו את כל מרככי הכביסה השונים, אי אפשר לרכך יותר את חוק עילת הסבירות. הוציאו מזה את כל העניין, השאירו רק יכולת מינוי בידי נבחרי הציבור"

עמית הלוי צילום: Gershon Elinson/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמית הלוי, מהליכוד לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "החוזה שאני מכיר, בשבועת האמונים בצה"ל הוא: 'ללא תנאי וללא סייג'. אי אפשר לרדת יותר נמוך ממה שירד נדב ארגמן. מדובר בראש שב"כ לשעבר, מנתח נתונים ומבין עניין. הוא לא יודע, הוא חושב שאם הרפורמה תעבור המדינה תיחרב? איזו מן אנליזה זאת…".

"נדב ארגמן לא בן 20. הוא זוכר שלפני 30 שנה הגיע אחד בשם אהרן ברק, שבא וקבע שזה חוקה, ללא דיונים. הוא ביטל חוקים, נתן כוח ליועמ"ש ומאז אנחנו ברודנות משפטית. גם אם יגייסו את כל מרככי הכביסה השונים, אי אפשר לרכך יותר את חוק עילת הסבירות. הוציאו מזה את כל העניין, השאירו רק יכולת מינוי בידי נבחרי הציבור"

"ניקח דוגמא את הדיון בעניינו של דרעי, ראינו שמתוך 11 שופטים עליונים 3 חשבו בניגוד לסבירות. כששינו את כללי המשחק לא שמענו אותם צועקים, מלבד פרופ' גביזון והשר לשעבר פרידמן" הבהיר ח"כ הלוי.

הוא סיכם והבטיח כי הממשלה ממשיכה לפעול לטובת הציבור: "הממשלה והקואליציה, במקביל לצמצום עילת הסבירות מקדמת חוק הפרוטקשן. מובילים חוק בשיפור הבירוקרטיה בייבוא ועוד ועוד. אם לא נביא את הסבירות לא נביא את הכוח לעם".

האזינו



0 תגובות